کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری -دیدار با محمد جراحی!

دیدار با محمد جراحی!

به گزارش رسیده روز پنج شنبه 1 تیر 1396 چند تن از کارگران با “محمد جراحی “، کارگر نقاش و از اعضای کمیته پیگیری دیدار کردند.
محمد جراحی به تازگی در پی مشکلات جسمی در بیمارستان بستری شده و پس از انجام آزمایشات و بررسی های پزشکی، مشخص گردید که دچار ناراحتی کبد است و بایستی شیمی درمانی شود.
این کارگر مبارز، در خرداد 1390 به همراه زنده یاد شاهرخ زمانی دستگیر شده و پس از دادگاهی فرمایشی به پنج سال حبس تعزیری محکوم گردید. جراحی دوران زندان خود را بدون یک روز مرخصی سپری کرده و در تاریخ 19 مرداد 95 از زندان آزاد گردید. وی در دوران زندان دچار مشکلات جسمانی گردید و پزشکان تشخیص سرطان تیروئید دادند. علیرغم وضعیت بد جسمانی، مقامات امنیتی از دادن مرخصی به وی خودداری کردند و پس از جراحی دوباره به زندان بازگردانده شد. بعد از آزادی مشخص شد که بخشی از داروها برای او به اشتباه تجویز شده بود که در وخیم تر شدن اوضاع جراحی نقش داشت.
بسیاری از عوارضی که امروزه محمد جراحی از آن رنج می برد، ناشی از عدم درمان به موقع وی در دوران زندان می باشد و ارمغانی از شرایط بد زندان برای این کارگر پیشرو می باشد. با وجود اینکه بیماری به شدت وی را نحیف و لاغر نموده، اما او همچنان روحیه بالا و رزمنده ای دارد.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری – 3 تیر 1396