بحران قتل رژه مجرمین در مجلس اسلامی!

بحران قتل

رژه مجرمین در مجلس اسلامی!

مرتضوی “ابراز شرمندگی” میکند! علی مطهری؛ [مرتضوی] نامه‌ای هم در مورد ماجرای زهرا کاظمی بنویسد.

بحران قتل به یکی از بحرانهای سیاسی و جدی در جمهوری اسلامی تبدیل شده. در کنار بحران های، اقتصادی و به گل نشستن اقتصاد در نظام جمهوری اسلامی، بحران بیکاری بیش از ٧میلیون تحصیلکرده،  بحران پولشویی و فساد و دزدی، بحران اختلاس و فیش های حقوقی، بحران درونی دولت با خامنه ای و بیت رهبری، بحران قتل و اقرار به قتل و روکردن پرونده قاتلین هم اضافه شد.

بحران قتل اما عمق اجتماعی بیشتری پیدا کرده است.

عمیق شدن بحران قتل نتیجه شرایط جدید و نوینی است که در درون صف بندی مردم و جامعه با هیئت حاکمه اسلامی ــ سرمایه شکل حاد و تندی پیدا کرده است!

بحران قتل و افشاگری درونی هیئت حاکمه اسلامی ــ سرمایه نتیجه شکاف درونی و اختلافات درونی جمهوری اسلامی نیست. کل نظام اسلامی قاتل و جنایتکار هستند!

وجود نظام اسلامی(از اصلاح طلب تا اصولگرا، از حجاریان و محسن سازگاران تا گنجی.. …) در ایران و بقدرت رسیدنش،  با قتل و کشتار مخالفین سیاسی و حاصل قتل عام زندانیان در سالهای ٦٠ تا ٦٧ و اعدام های دسته جمعی کنونی، حاصل لشکر کشی به کردستان و کشتار در ترکمن صحرا،  حمله به دانشگا ها و انقلاب فرهنگی، است.

جمهوری اسلامی با قتل بحاکمیت رسید و با دستگیری و کشتار و اعدام به بقا جنایتکاریش ادامه، میدهد.

سران ریز و درشت نظام اسلامی ــ سرمایه نمیتوانند راحت و از سر مصلحت اندیشی پایه های این نظام در بحران قتل را محکم نگهدارند.

بیش از سه دهه فعالیتهای بزرگ و میدانی علیه اعدام و کشتارهای جمعی در زندانها، برگزاری جلسات محاکمه سران رژیم در لاهه توسط «تریبونال بین المللی»، فعالیتهای بی وقفه فعالین سیاسی علیه اعدام، بیانیه های مادران پارک لاله، محکوم کردن جمهووی اسلامی با عنوان «جنایت علیه بشریت»، ده ها و صدها میتینگ و تظاهرات عمق یک مبارزه بی وقفه علیه اعدام و جنایت در نظام اسلامی هستند.

پرچم این مبارزه جنبش دادخواهی از کشتار و قتل عام زندانیان در نظام اسلامی است.

بحران قتل فاز جدید برای سرنگونی نظام اسلامی، است!

نسان نودینیان