ناصربابامیری-ازدیدار ترامپ با شاه و شیخ دول اسلامی تا انفجار بمب در منچستر

ازدیدار ترامپ با شاه و شیخ دول اسلامی تا انفجار بمب در منچستر


دوشنبه شب 22 مه 2017  موقع اجرای کنسرت خواننده آریان گراند در منچستر انفجاری تروریستی رخ داد که موجب مرگ 22 نفر و زخمی شدن ده ها تن دیگر گردید. یعنی دو روز بعد از دیدار و نشست ترامپ با ملک سلمان شاه عربستان و دیگر شاه و شیوخ کشورهای حوزه خلیج.

بیشتر قربانیان این جنایت کودکان و جوانانی هستند که برای شادی و رقص به این کنسرت که بالغ بر بیست هزار نفر تماشگر داشت رفته بودند. در اثنایی که ترامپ چهره ای فاشسیتی و راسیستی و ضد زن در حال گشت و گذار  و دیدار به قول خود با کشورهای«مهد اسلام، مسیحیت و یهودیت» بسر میبرد اما در کشور همچهره فاشیستی خود ترازمی، به قول از خبرگزاریها دکمه بمب تروریستی از سوی فردی به اسم سلمان عبیدی که به عنوان مجرم این جنایت شناسایی شده چکانده میشود.

مضحک ترین نکته اینجاست بخشی از دستور جلسات و نشستها بین این دو قطب تروریستی اختصاص یافته بود به «مبارزه علیه تروریسم» البته بخوانید تبانی بیشتر در انجام ترورها با ناتوی دول اسلامی.
ترامپ در حلقه مراسم و مناسک شاه و شیخ عربسان و سعودیه چهره در برابر چهره عریانتر از همیشه خنجر بدست چرخیدند و هلهله کردند تنها مانده بود زنجیر پاره کنند و قمه به روی هم بکشند. مشاهده نمودیم چه عریان اسلام را برای جهانیان باردیگر به تصویر کشیدند. ترامپ تحفه های چند ده میلیارد دلاری گرفت. قرداد 110 میلیارد دلاری تسلیحاتی با شاه ریاض به منظور شاخ و شانه کشیدن در برابر دیگر کشورهای مرتجع منطقه اعم از ایران و سوریه و لبنان بست. همه این دم جنباندنهای ترامپ برای شاه و شیوخ کشورهای اسلام زده معلوم بود از یکسو برای سرمایه های باد آورده این کشورهاست و از دیگر سو بیعتی محکمتر از پیش میان شرکای مرتجع خود در مقابل رقبای منطقه ای نیز به شمار میرود . اما این سفر و دیدارترامپ ظاهرا برای همتای فاشیستش در بریتانیا چکاندن دکمه بمبی از سوی تروریست ها را در پی داشت . البته این عملیات تروریستی موهبتی بزرگی شد تا بیش از پیش بهانه دست امثال ترزامی ها بازنده نامزد انتخابات بدهد تا اینبار چه بسا جری تر از قبل بر مواضع و سیاستهای فاشیستی و ضد خارجی خود پایی فشارد. و از هم اکنون برای دور بعد سخت در تلاش باشند تا جهت اعمال سیاست و مواضع بغایت فاشیستی و ضدخارجی خود وجهه قانونی بیابند. این ترور هر چند داعش مسئولیت آنرا به عهد گرفته دولت بریتانیا در انجام آن بی تقصیر نیست. بنوعی در به اجرا در آمدن آن اگر همدست نبوده باشد عامدانه تا بعد از وقوع حادثه وارد عمل نشده جهت خنثی نمودن آن.
این جنایت ضد انسانی مستقیم یا غیر مستقیم در راستای ایجاد فضای میلتاریستی و رعب وحشت فکنی قطبهایی است که با ترورهای کور اینچنیی تا کنون زمینه را بیشتر جهت اتخاذ مواضع و سیاست فاشیستی و راسیتسی خوش نمودند.
مسببین و عاملین این کشتارها را قویا باید محکوم کرد
ناصربابامیری  25.05.2017