اسماعیل ویسی-مردم آزادیخواه کردستان!در مضحکه “انتخابات” شرکت نکنید! انتخاب واقعی ما، سرنگونی رژیم اسلامی است!

مردم آزادیخواه کردستان!

در مضحکه “انتخابات” شرکت نکنید!

انتخاب واقعی ما، سرنگونی رژیم اسلامی است!

اسماعیل ویسی

مضحکه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در ایران ۲۹ اردیبهشت برگزار شود. جناحها و ارگانها و نهادهای حکومت اسلامی، اصلاح طلبان کرد که تاریخا از مدافعین حفظ و بقاء حکومت اسلامی بوده اند، برای گرم کردن تنور مضحکه “انتخابات” و کشانیدن مردم به محل های رای گیری تبلیغات وسیعی راه انداخته اند. به شیوه های متفاوت با ارائه طرح های کذائی عمرانی و ایجاد مراکز کاری در کردستان، با هدف ترغیب و کشانیدن مردم به شرکت محل های رای گیری، تلاش میکنند با طرح انتخاب میان “بد و بدتر” بتوانند مردم را به محل های رای گیری بکشانند.

رژیمی که اعدام و کشتار حدودا ۱۵۰ هزار نفر، سرکوب مستمر سیاسی و عدم برسمیت شناختن هرگونه حقوق ابتدائی آحاد مردم، دستگیری و زندانی کردن فعالین کارگری، سیاسی- اجتماعی، دخالت در زندگی خصوصی مردم، اخراج و بیکار سازی، ناامنی شغلی، عدم بیمه بیکاری و دیگر بیمه های اجتماعی، فقر و فلاکت، کودکان کار و خیابانی، کارتن خوابی، فحشا و اعتیاد، فروش کودکان، پیش فروش نوزادان و رحم اجاره ای و … در کارنامه اش دارد. بنا به گفته مسئولین رژیم در حال حاضر حدودا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر کودک از تحصیل محروم اند و دختران محروم شدگان اصلی هستند. لااقل ۱۰ میلیون معتاد وجود دارد. ۳۰ درصد مردم کشور گرسنه اند و نان برای خوردن ندارند. ۹۰ درصد کارگران در ایران دارای قراردادهای موقت هستند و امنیت شغلی ندارند. ۹۰ درصد جامعه ایران استرس امرار معاش دارند. حدودا ۲۲ درصد جوانان بیکارند. بیشتر از شش میلیون نفر بیکارند و در ۵ سال آینده به بالای ۱۱ میلیون نفر میرسد. سالانه ۷۰۰ هزار نفر در ایران به دلیل عدم تامین هزینه های درمان میمیرند. براساس آخرین آمار ارائه شده از طرف نهادهای رژیم اسلامی حدودا ۵۱ در صد مردم در ایران زیر خظ فقر زندگی می کنند. تعیین دستمزد سال ۹۶ که ۴ برابر زیر خط فقر است بسیار گویاست. اینها دستاورد کل این رژیم میباشد.

بنا بر اعتراف نهادهای رژیم اسلامی، استان کردستان در زمره هفت استان دارای درصد بیشتر کارگران بیکار در ایران است. براساس آمار اخیر از طرف نهادهای حکومتی ۴۸ درصد جوانان در کردستان بیکار هستند. بیش تر از ۲۱ هزار نفر معتاد وجود دارد. رشد بی سابقه کارتن خوابی و کودکان کار و خیابانی در شهر سنندج هشت محله حاشیه نشین و ۱۲ سکونتگاه به قول رژیم اسلامی “غیر رسمی” وجود دارد. از کل جمعیت شهر سنندج ۵۵ درصد در این سکونتگاههای فاقد استاندارد شهری زندگی می کنند. در مهاباد ۱۰ منطقه حاشیه نشین وجود دارد و بیش از ۳۵ درصد جمعیت شهر مهاباد عملا حاشیه نشین هستند. ۳۰۰ هزار نفر ناچارا برای تامین معیشت خود و خانواده هایشان به کار بسیار مخاطره آمیز کولبری رو آورده اند. در سال ۲۰۱۶ بیشتر از ۱۰۰ نفر از آنان توسط سرکوبگران اسلامی عمدا کشتار و صدها نفر زخمی و ناقص العضو شده اند. کارگرانی که بعلت بیکاری، عدم تامین امکانات معیشتی، بیمه بیکاری، در ازاء دریافت دستمزد بسیار ناچیزی تن به خطیرترین شرایط داده اند. شرایط مرگبار و مرگ آفرینی که چه کشتار عمدی توسط فاشیستهای اسلامی، رفتن در میادین مین و یا با عبور و پرت شدن از سنگلاخ و پرتگاه کوره راههای کوهستانی و کولاک برف و بهمن، چون موارد چند ماهه اخیر در نوار مرزی سردشت، پیرانشهر، بانه و مریوان که چندین نفر از آنان کشته و زخمی شدند. اصلاح طلبان کرد در رابطه با وضعیت فاجعه باری که حکومت اسلامی شان به مردم در کردستان تحمیل کرده است، نه فقط اعتراضی نکرده اند بلکه در دفاع از رژیم اسلامی از هیچگونه کوششی دریغ نکرده اند. و اکنون مجددا در آستانه مضحکه “انتخابات” برای سهم خواهی سیاسی و دستیابی به اهداف ارتجاعی شان، به تلاش و برگزاری همایش های متعدد افتاده اند.

 

مردم آزادیخواه کردستان!

شما هر روز این وضعیت واقعی را تجربه میکنید. طیف موسوم به اصلاح طلبان کرد نه تنها بی ربط ترین جریان به منافع اکثریت مردم در کردستان بوده و هستند بلکه همواره در تقابل آشکار با منافع مردم قرار داشته و دارای پیشینه سراسر منفی و جنایتکارانه در جامعه کردستان در کنار و همراه جمهوری اسلامی هستند. باید آرزوها و جست و خیزهای این همپالگی های رژیم اسلامی را بر باد داد.  ماهیت و سیاست شان را افشاء و طرد کرد. به آنها و حکومت اسلامی فهماند که رای اکثریت مردم “نه به موجودیت رژیم اسلامی است. انتخاب واقعی ما، سرنگونی رژیم اسلامی” است. لازم است بطور هدفمند دست بکار شد تا تلاش های کل مدافعین رژیم اسلامی، با عدم شرکت مردم در “انتخابات” به شکست کشانیده شود. مردم در این مضحکه شرکت نکنید! با عدم حضورتان نفرت و بیزاری خود را از کل موجودیت این رژیم که بانی اصلی هر ناهنجاری و فقر و فلاکت است نشان دهید. اجازه ندهید حامیان وضع موجود با آوردن مردم به پای صندوق های رای برای خود و بقاء حاکمیت ننگین جمهوری اسلامی کسب اعتبار کنند.

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶