ابوبکر شریف زاده-  ” اپیدمی اعتیاد و ریشه کن کردن آن” سرنگونی جمهوری اسلامی است!

 ” اپیدمی اعتیاد و ریشه کن کردن آن” سرنگونی جمهوری اسلامی است!

شاید این سوال مطرح شود که اعتیاد و رابطه آن با سرنگونی چیست و چرا ؟. قبل از اینکه رابطه مستقیم اعتیاد و رژیم هار اسلامی سرمایه را با فاکت ودلیل توضغح دهم ، هر چند این یک مورد هیولای اعتیاد که جامعه را به ورطه نابودی کشانده به تنهایی دلیل محکم و کافی است برای به زیر کشاندن رژیم ضد انسانی اسلامی حاکم بر ایران . و اما غیر از این دلیل ، به انداره کل جمعیت هشتاد و یک میلیونی ایران دلیل وجود دارد برای جارو کردن این بختک اسلامی که زندگی و هست ونیست تک تک آحاد جامعه امروز ایران را در قرن بیست و یکم تباه و سیاه کرده است . من (آ ) را گفتم خودتان تا (ی) آن را بخوانید و دنبال کنید.دوست دارم باز هم قبل از اینکه بحث شیرین اعتیاد دست پخت و با برنامه جمهوری اسلامی را با آمار و ارقام البته بخشی از زبان مسئولین رده بالا و بعضا با دروغ و کم جلوه دادن آمار آن را باز کنم ، قضاوت را به تک تک شماها خوانندگان این نوشته می گذارم که چرا بیش از هشتاد میلیون دلیل برای سرنگونی این حکومت مشتی وحوش اسلامی سرمایه را در دست داریم که یکی از این دلایل خود شما هستید که چگونه نفس کشیدن و زندگی را برایتان غیر قابل تحمل و تلخ کرده است .و اگر دهها دلیل نه ، بلکه حداقل یک دلیل از نگاه و ته قلب و آرزویتان این است که حکومت سر به تن یا بهتر بگویم سر به تنشان نباشد .پس اجازه بدهید همراه شماها میلیونها دلیل را در ذهن بایگانی کنیم و فقط روی دلیل اعتیاد فکوس کنیم و و تمام قد و با ذهن و چشم باز به این هیولای لاعلاج البته تا زمانی که جمهوری اسلامی در قدرت است بپردازیم .

آقای هاشمی رئیس کمیته مستقل “مبارزه ” با مواد مخدر و مجمع مصلحت تشخیص نظام رژیم اسلامی ادعا می کند که از ابتدای انقلاب تا کنون هجده میلیون دستگیری داشته ایم .تصور کنید یک چهارم جمعیت ایران به کجا سوق داده و می دهند .از این تعداد ۶۵در صد مربوط به مواد مخدر بوده و مدت دسترسی به مواد در ایران دو دقیقه است !!.

آقا هاشمی آمار اعتیاد را چهار میلیون در سال ۱۳۹۰ به اضافه تفننی ها اعلام می کند .یعنی کسانی که مستقیما با افراد معتاد درارتباط هستند . از والدین ،فرزند ، اقوام ، دوست و آشنا و حتی همسایه ، آمار کسانی که به اصطلاح تفننی با مواد سر و کار دارند حدود پانزده میلیون ذکر می کند. یعنی طبق گفته آقای هاشمی با حساب سر انگشتی هم اکنون در ایران تحت سلطه رژیم بیست میلیون نفر گرفتار این بلای خانمانسوز هستند .به این آمار لطفا هشت میلیون بیکار،سه میلیون زن تن فروش و یک و نیم میلیون کودک کار و خیابانی اضافه کنید تا نفس در سینه حبس و عمق فاجعه را درک کنیم .یعنی رقمی نزدیک به نصف جمعیت ایران . این همه دستاورد جمهوری اسلامی در طی نزدیک به چهار دهه از حاکمیتش ، این تازه آمار خودشان است و حقیقتی درش نیست و امار اصلی که آقای هاشمی نمی خواهد سیاه نمایی کند و شاید نصف آن را در پوشش عدم سیاه نمایی می پیچد همان امار شش میلیون نفر است .دلیل این ابعاد از سونامی اعتیاد بعلت حاکمیت مشتی جانی ، دزد و قاتل  و حشی که کوچکترین قرابت و همخوانی با استانداردهای انسانی و جامعه امروز ندارد.چرا که با زورو زیر سر نیزه و رعب و وحشتی که این جانیان بر وجب به وجب جغرافیایی به نام ایران بر قرار کرده اند اتفاق افتاده و رزه ای امید ، شادابی ، خصوصا برای نسل جوان باقی نگذاشته اند . از طرف دیگر کل سیستم حکومت اسلامی از بی توجهی و سومد یریت در حل مسائل جامعه دریغ نکرده و ناچارا مردم از دست گرانی و بیکاری ، تنفروشی ، کودک خیابانی ،” شاغلین ” بازار فروش چشم و کلیه و بقیه اعضای بدن خود شده و صرفا جهت زنده ماندن از هر ریسکی در حق به جسم و روان خود دریغ نمی کنند.و سر انجام به خاطر اینکه چند صباحی از آزار فقر و درد و رنج خود نفسی بکشند به مواد مخدر پناه می برند و با این کارشان بزرگترین بی رحمی در حق خود روا می دارند. همین بی لطفی در حق به جسم خود و دیگر اعضا خانواده دقیقا در جهت خواست جمهوری اسلامی است .

باید هوشیار بود که با ضرز زدن به جسم و جان و مال خود در راستای اهداف جمهوری اسلامی گام بر نداریم ، چرا که رژیم همین را می خواهد. ما باید بجای اینکه اسلحه بی صدای مواد مخدر را روی مغز و قلب خودمان نشانه بگیریم . باید جهت را تغیر داد ه و یکپارچه و متحد علیه مسببین و خالیقین این اوضاع جهنمی یعنی جمهوری اسلامی دست به اعتراض و خواست و مطالبات خود را به صورت حاکمان بکوبیم .اگر متحدانه کاز نکنیم ، حکومت اسلامی سرمایه  کوچکترین توجهی به رفاه و آسایش و سلامتی مردم نداشته ، ندارد و نخواهد داشت . باید در یابیم که دستی از آسمان و ناجی جز خودمان در کار نیست . باید عمل نکردن نزدیک به چهار دهه رژیم ما را به این نتیجه رسانده باشد که رژیم حافظ و پرورش دهنده دهها دارو دسته چاقو کش و آدم کش و سازمانده تیمها و شبکه های تروریستی ، حافظین بشار اسد ها ، حوثی های یمن ، حزب الله لبنان و باندها ش سبکه های تروریستی سلفی و داعشی که خود آنها را لانسه و پرورش داده سر سوزنی در جهت امیال و آرزوهای ما کوچکمرین گامی بر نخواهد داشت و پاسخگو نخواهند بوذ. روشن است در چنین فضا و محیطی زمینه رشد انواع ناهنجاریهای اجمتماعی از جمله اعتیاد ، تن فروشی و دهها و صدها باند و شبکه پحش و توضیح انواع مواد مخدر را سازمان داده . برای نمونه و اثبات این ادعا ، آیا تا به حال از خود پرسیده اید با آن همه کنترل در زندانها چگونه است که مواد مخدر مثل نقل و نبات در دسترس زندانی است و زندانی سیاسی و جنایی وقتی سالم پا به زندان می گذارند، اگر شانس داشته باشند بعد از عمری آزاد شوند، معتاد از زندان خارج می شوند!؟. در بخشی دیگر آقای هاشمی اعلام می کند که بنده هم معتقد به سیاه نمایی نیستم . منظور آقا هاشمی این است که آمار واقعی بیش از اینهاست و می گوید باید اجازه داد واقعیت ها در معرض دید صاحبنظران ، دانشمندان و علما و غیره قرار بگیرد تا برای آن راه حل و پاسخ پیدا کنند.اگر قرار بر پیدا کردن راه حل بوده و باشد ، باید گفت که به اندازه عمر حکومت ننگینتان  وقت داشتید و هیچی نکردید. دارید مردم را فریب می دهید چرا که امر شما شادابی و سلامتی مردم نیست .اگرنه این گفته آقای هاشمی که معتقد است که نمی خواهد و نباید سیاه نمایی کند ، به زبان آدمیزاد یعنی آمار افراد گرفتار دست انواع مواد مخدر بیش از آماری است که جناب هاشمی اعلام می کند . ما هم این را مبنا قرار می دهیم. هر چند می گوید که روزانه صد نفر معتاد می شوند و به صف معتادین اضافه می شود ، اما با توجه به اینکه جناب هاشمی معتقد است که نباید سیاه نمایی کرد . اما محض اطلاع آقای هاشمی در مدت شش سال اخیر از سال نود تا نود و شش ، ششصد وسی هزار و هشصدو بیست نفر  به صف معتادین اضافه شده ، یعنی حدود چهار میلیون و ششصدو و سی هزارو و بیست نفر از مردم ایران به لطف حاکمان اسلامی از جمله آقای هاشمی معتاد هستند . طبق ادعای آقای هاشمی روزانه صد نفر معتاد می شوند. نه آقای هاشمی ، طبق گفته شما نمی خواهید سیاه نمایی کنید ، وگرنه بر طبق همین محاسبات آمار روزانه به اعتیاد دویست و هشتاد و هشت نفر است و طبق گفته شما  مرگ روزانه هشت نفر ، این هم غیر واقعی است ، بلکه روزانه ۱۵ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر جانشان را از دست می دهند.این انسانها تنها اعدادی نیستند که خط می خورند و شمعی نیستند که خاموش می شوند ، بلکه مرگ هر یک نفر در درون دهها عضو خانواده حفره هایی را ایجاد می کند که نه علم پزشکی و نه هیچ دارویی آن را التیام نمی دهد.”جز سرنگونی رژیم کثیف اسلامیتان” .

بنابر این راه چاره  کاهش و پایان دادن به اعتیاد و و هر نوع مشکلات اجتماعی دیگر، فقط و فقط در گرو سرنگونی جمهوری اسلامی است .حزب کمونیست کارگری -حکتیست در فردای سرنگونی حکومت اسلامی ، اعتیاد را جرم نمی داند و فورا آن را غیر جنایی اعلام خواهد کرد . همزمان با بکار گیری امکانات پزشکی تلاش خواهد شد در مدت زمان لازم کسانی که معتادند، سم ضدایی شوند تا دوباره این انسانها به زندگی شاد و خلاق باز گردند.

ابوبکر شریف زاده ۱ یولی ۲۰۱۷